Jak pracujemy
Krok pierwszy
Etap 1
Przed pierwszym spotkaniem:
Prosimy o kontakt z nami poprzez email, telefon lub komunikator internetowy i podanie istotnych informacji dotyczących Waszego ślubu i wesela – terminu, planowanej liczby gości, lokalizacji (kraj, województwo, miejscowość), rodzaju ślubu oraz stylu (… stworzymy go dla Was jeśli nie macie pomysłu) – im więcej dowiemy się na temat Waszych oczekiwań tym lepiej przygotujemy dla Was wstępną ofertę, którą przedstawimy na niezobowiązującym spotkaniu.
Etap 2
I spotkanie:
Serdecznie zapraszamy do kontaktu z nami i umówienie się na spotkanie, na którym poznajemy Wasze wymagania i oczekiwania oraz przedstawiamy naszą ofertę. Na tym etapie wstępnie określamy budżet i omawiamy zakres współpracy.
Do prowadzenia Waszego ślubnego projektu ślubnego możecie wybrać kobietę lub mężczyznę, oboje z tym samym doświadczeniem w organizacji i koordynacji wesel – tego nie oferuje żadna z firm na rynku.
Możemy pracować dla Was również oboje, o ile termin jest dostępny.
Spotkanie jest niezobowiązujące i bezpłatne.
Siedziba Gustowne Wesele jest w Gdańsku, jednak wszystkie spotkania odbywają się w dogodnym dla Was miejscu i terminie.
Jeśli mieszkacie za granicą i spotkanie nie jest możliwe będziemy kontaktować się przez telefon, za pośrednictwem poczty elektronicznej, Skype lub innych wygodnych dla Was komunikatorów internetowych.
Przed podpisaniem umowy nie ponosicie żadnych kosztów.
Etap 3
Podpisanie umowy:
Kiedy podejmiecie decyzję o współpracy z nami i zaakceptujecie ofertę, podpiszemy obustronnie umowę.
Z Parami mieszkającymi za granicą oferty i umowę przesyłamy poprzez email i/lub pocztą.
Etap 4
Realizacja
Po otrzymaniu podpisanych przez Was dokumentów rozpoczynamy realizację Waszego projektu ślubnego.
Wykonujemy określony umową zakres prac zapewniając niezrównany poziom obsługi.